Jak reklamovat?

Reklamace vyřizuje reklamační oddělení COLOSUS.CZ, e-mail: reklamace@colosus.cz.
Reklamace vyřizují také autorizovaná servisní pracoviště uvedená v záručním listu.
Podmínkou řádné reklamace je prokázání nákupu reklamovaného zboží z COLOSUS.CZ dle daného oddělení.
Pro zjednodušení procedury a identifikaci reklamace vyplňte následující reklamační formulář.
O přijetí reklamace bude kupující vyrozuměn emailem nebo telefonicky.
Po vyřízení bude vyhotoven písemný protokol.


U výrobků jejichž záruční opravu vyřizují autorizované servisy doporučujeme uplatnit záruku přímo v těchto servisech - seznam servisů najdete na stránkách www.najdiservis.cz.

Reklamace zasílejte na adresu daného oddělení COLOSUS.CZ viz. kontakty

Zboží je expedováno bez vyplněného záručního listu, bohužel se stává, že některý zákazník si zboží objedná, poté nevyzvedne, a nám se balíček vrací zpět. Tento produkt s vyplněným záručním listem se nedá prodat jako nový výrobek, datum se poté bere podle data vystavení daňového dokladu.






Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování služeb zákazníkům. Prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich užíváním v souladu s Cookies

X