Pokud se nejedná o vrácení zboží do 14 dní, kde je vhodné zaslat úplně vše v co nejlepším stavu, stačí zaslat vadný výrobek s popisem závady a kontaktem nebo číslem vyplněné reklamace. Pokud Vám nefunguje nějaká kombinace zboží, nejčastěji zbraň a munice, je vhodné poslat obojí, aby jsme původce závady odhalili co nejdřív.
Co všechno je nutné poslat?
Potřebujete poradit?
Obraťte se na našeho specialistu na zbraně.

Lukáš Sojčák
+420 774 727 551, +420 558 341 801
(Po-Pá 8-16 hod.)
Široká skladová zásoba
Tisíce produktů skladem
Tisíce produktů skladem
Autorizovaný servis
Záruční i pozáruční opravy
Záruční i pozáruční opravy
Vlastní zkušebna
Všechny zbraně oficiálně testovány
Všechny zbraně oficiálně testovány
Tým profíků
Pomůžeme vám s výběrem
Pomůžeme vám s výběrem
Platební metody:
Hotově
Dobírka
Převodem
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.